3ndeM Music

"Music is my life"


#1 2008-11-03 20:14:17

Piotruse

zaawansowany łamacz nut

6393079
Call me!
Zarejestrowany: 2008-11-03
Posty: 23
Punktów :   

Regulamin

REGULAMIN DYSKOTEKI:
1a. Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego ustalają z Organizatorami wszystkie dotyczące szczegóły imprezy minimalnie na 5 dni przed rozpoczęciem Dyskoteki
1b. W razie zachodzących zmian, Przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego powinni powiadomić organizatorów przynajmniej 2 dni przed rozpoczęciem imprezy

                        Szczegóły:
2. Dyskoteka szkolna może odbywać się od godziny 17:00 do godziny 20:00, a jeśli wypada to w dzień wolny od nauki można przedłużyć do godziny 20:30 po wstępnym ustaleniu z Samorządem Uczniowskim.
3. Cena biletów ustalana jest przez Samorząd Szkolny i nie może być niższa niż 1 zł
4. Samorząd Szkolny udostępnia sprzęt organizatorom (nagłośnienie, mikrofon, oświetlenie - jeśli posiada), po czym organizatorzy pobierają opłatę w wysokości od 50% do 100% za zysk ze sprzedanych biletów
5. Jeśli Szkoła nie posiada sprzętu (nagłośnienia,mikrofonu,oświetlenia) organizatorzy pobierają odpłate w wysokości od 200 do 300 zł. zoobowiązując się do sprowadzenia własnego sprzętu.
6. Samorząd Szkolny ma prawo do wyboru gatunku muzyki.
7. Na dyskoteki szkolne nie moga być wpuszczane osoby obce, nie posiadające legitymacji szkoły, oraz osoby nietrzeźwe.
8. Za pozostawienie czystości obiektu szkolnego odpowiedzialni są: pracownicy szkoły, nauczyciele, organizatorzy, oraz osoby z Samorządu Uczniowskiego.
9. Za dokonane zniszczenia odpowiadają osoby, które popełniły tego typu czyny, lub Samorząd Uczniowski, organizatorzy nie biorą odpowiedzialności na siebie.
10. Organizatorzy mogą wprowadzić atrakcje do dyskoteki np. konkursy.
11. Organizatorzy mogą wykonać plakaty w celu zareklamowania imprezy szkolnej.
12. W miejscu rezydentów mogą przebywać tylko osoby uprzywilejowane takie jak: Przedstawiciele S.U, Dyrekcja Szkoły, Rada Pedagogiczna.
13. Osoby, które podczas imprezy wykażą się nagannym zachowaniem, mogą być poproszone o opuszczenie obiektu.
14. Zabrania się spożywania alkoholu, palenia tytoniu.

                        Dodatki:
15. Jeśli zainteresowanie imprezą jest z dwóch stron, obie szkoły mają prawo podpisać porozumienie, na zasadzie którego w jednej lub drugiej szkole, odbędzie się impreza łączona.
16. Na impreze łączoną stawka w wysokości pobierania opłat przez rezydentów nie ulega zmianie.
17. Prawo wejścia mają osoby, które posiadają legitymacje Szkolną jednej lub drugiej szkoły.
18. W wybranej szkole, opieke nad Imprezą sprawują nauczyciele dwóch zainteresowanych stron.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Koln ile żyją dalmatyńczyki